ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 14:42
روز به روز از خودم و او دورتر میشوم...
شبیه وقتهایی که حالم بد بود و هیچکسی کمکی نمیکرد و کار میکردم و مرا نمیفهمید و تنها راه من، تنهایی بود...
دوری بود....
دوری هایی ناخواسته...
نشدنی....
سر هیچ و پوچ دعوا کردن....
درس نخواندن
باز هم آوارگی...
نمیدانم
پس فردا هم مشاوره...
ازدواج آری یا نه....
بغض بزرگی تا انتهای جهان....
به کجا پناه برم جز خود....
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 14:42
ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 14:42
ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 20:27
بی حوصله، هر روز دعوا و بحث سر حساسیت های بی موردش نمیتونه کمی صبر کند...
همش به جدایی فکر میکنم....
اگر نتونه با فلسفه زندگیم کنار بیاد، کنارش میگذارم
چيزي به کنکور نمونده باید خودمو درست کن.... بخونم....
تا حالا 3 نفر گفتن ازش دل بکن...
یک نفر با قلبش
یک نفر با منطقش
یک نفر با احساسش و منطقش
نمیدونم
بعد از عید همه چیز مشخص میشه...
ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 20:27
ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 20:27